My First Giveaway!

Ako som sľúbila tak aj bude a preto dnes štartujem moju prvú giveaway. A víťazka nebude len jedna, ale hned dve! Myslím si, že knihou človek nikdy nič nepokazí a tieto dve sú na leto ako stvorené a taktiež prívesky s náušnicami sú cute :3
Súťaž bude trvať do konca augusta a víťazky zverejním na blogu aj fb stránke.
Podmienky:
♦ sledovať cez GFC blogger (nájdete úplne dole ☺)
♦ napísať do komentára, ktorú výhru chcete
♦ sledovať na instagrame
♦ napíšte email
Súťaž trvá do 31.augusta!

Komentáre

  1. Zapájam sa! Ja bych rada prvu knihu s tymi modrymi nausnicami!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sledujem a mne by sa páčila tá druhá kniha :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. • sleduju:)
    • mně by se líbila druhá kniha:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj sledujem , mne sa páči hrozne tá druhá :)


    www.sweetlollipopqueen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gfc: Karin Chovanová
    Prepáč nemám instagram :(
    Email: karinchovanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gfc: Karin Chovanová
    Mne sa páči viac tá prvá :)
    Prepáč ale nemám instagram :(
    Email: karinchovanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sleduju :)
    instagram nemám
    1.cena :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC - Peťa
    1. cena
    instagram - Petana_
    petra.datkova@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC: Andrea Miškocová
    instagram: andreamiskocova
    1.cena
    andrea.miskocowa44@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. 1. Šárkaa
    2. první cena :-)
    3. ssaarkaa
    4. sarka.michlikova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC: Lucie Kroužková
    Instagram: flying_lucifer
    Více se mi líbí druhá cena :)
    lucie.krouzkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC: Bajushka Kováčová
    druhá cena :-)
    bohužiaľ menám instagram :-(
    baajushkaa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC Nikola Orechovská
    2. cena :)
    instagram niikus_o :)
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Sleduji na GFC jako Klára Odehnalová, na insta jako clairestpink.
    Líbí se mi obě výhry, v případě výhry to nechám na tobě:)
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. sleduji na GFC-Lucie Hnídková a na Instagramu- luci4tta
    líbí se mi 1.cena
    lucinka.hnidkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC: Lenka Ďurčeková
    Instagram nemám, tak sledujem cez FB ako Lenka Ďurčeková.
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    2. cena :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    nemám instagram tak sledujem na fb: Lucia Balintová
    páči sa mi druhá cena :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sleduji i přes GFc i přes Insta :))
    první výhra
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Sledujem cez GFC ako Perla 28 :)
    Nemám instagram :/
    email: Perla28895@gmail.com
    Najviac sa mi páči prvá cena :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. 1, Sleduji tě přes GFC jako Nel Smile
    2, Dlouho jsem se rozmýšlela, ale strašně mě zaujala ta kniha: Šelma v městě a ty náušničky jsou vážně cute :3
    3, Nemám Instagram, ale na Facebooku tě sleduji jako Nela Bařinová
    4, nelabarinova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. ♦ GFC jako iluliacross22
    ♦ Na výhře mi nezáleží, jsou lákavé a hezké obě dvě :-)
    ♦ instagram iluliacross22
    ♦ juliekrizkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. na gfc sledujem ako Bibm a na insta ako freakbib :) a vybrala by som si určite výhru č.2 kedže prvú knižku už doma mám :)
    b.remisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. GFC : Catie
    Omlouvám se,ale nemám instagram .. :(
    Druhá cena se mi líbí víc :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky