Kde som zase zmizla?! Nová kapitola

 Hmm,asi sa pýtate,kde je? Možno ani nie....ale tí čo ma sledujete aj na YT ste si určite všimli,že sa po mne prakticky zľahla zem ak ma nesledujete na IG alebo snapchate si to máte právo myslieť...
Ale ja som medzitým mala veľmi veľa povinností a komplikácií a stresu vdaka,ktorému Vás chuť robiť to čo Vás baví prejde...
No čo sa medzitým stalo?
Jedna veľká vec!
Čo si aj všimnete v najbližšom videu,pretože som kúpila byt a konečne máme svoje bývanie!
Konečne mám po 10rokoch svoju vlastnú izbu a svoju vlastnú posteľ! Väčšine Vám to príde ako absolútna samozrejmosť,ale niektorí ľudia to tak nemajú a musia sa deliť aj o posteľ a nie zo svojou polovičkou... LOL
Je tu veľa noviniek ako aj napríklad,heh,mám nový telefón,ktorý mám pocit,že fotí lepšie ako môj foťák ... čo je super :D A kedže som už začala točiť taký malý vlog z nového bytu ,tak aj to čakajte v priebehu niektorej soboty na mojom YT ☺
Zatiaľ sa,ale majte krásne a vidíme sa pri najbližšom,veľmi skorom,príspevku

xoxo Mary

Komentáre

Obľúbené príspevky