6/8/2016

 Bol horúci letný podvečer a ona nechcela farby.

Všimla som si,že tmavé jednoduché odtiene začínajú vyrovnávať skóre v mojom šatníku a že môj foťák začína úplne štrajkovať pri fotení...ešteže pri natáčaní nevymýšľa.  Asi ste si všimli,že som sa zase neozývala,ale bola som ako jediný zodpovedný dozor tento týždeň v práci, ehm áno,asi ste postrehli JA a dozor. No ja viem byť veľká sekera a teda veľa kolegov..chlapov som trošku vykolajila...no,ale nehnevajte sa mne autoritu podrývať nebude predsa nik.Je tak?
Veľa chlapov si myslí,že ked ste jemné,milé a tiché žieňa tak si neviete vydupať svoje a že vlastne si ostatní môžu robiť čokoľvek chcú. Omyl.
No,ale teraz k zábavnejšej časti!
Mám úžasný týždeň dovolenku a to sa budem konečne venovať samej sebe,rodine a svojim koníčkom,tak ako sa patrí.
Takže očakávam odseba aktivitu na blogu a kedže ma asi čaká služobná cesta a neviem ako budem natom s internetom,tak aj nejaké to predtočenie videa,aby ste o nič neprišli.
Zatiaľ Vám prajem krásnu,veľmi príjemnú,sobotu!
♥♥♥

Komentáre

Obľúbené príspevky