Girly at 4am

 Niekedy,ked´ ráno vstávate veľmi skoro je veľmi ťažké zvoliť na seba niečo pohodlné s vedomím,že takto ráno ešte nezmrznete a popoludní zase nezhoríte!
Je to celkom výzva pre mňa tak skoro ráno,ale je pre šatník samotný,kedže ho mám plný a to sa celkom ťažko vyberá,ked´máte svoje obľúbené kúsky a potom zase tonu d´alších pekných tričiek a iných somarín.
Preto niekedy rada volím aj zmenu a  kedže v týchto krátkych šatách by som ráno umrzla tak som ich skombinovala s legínami a klasikou, mamčinými teniskami. Určite je to super nápad ak máte pocit,že šaty sú už príliš krátke alebo len máte deň kedy sa skoro v ničom necítite pohodlne. Ja každé ráno do práce, a niekedy je dobre skombinovať alebo to skôr zachrániť povestnými čiernymi legínami.
Ja vlastním len jedny! (pyžamové sa nerátajú :P )

Komentáre

Obľúbené príspevky