5 trikov AKO prežiť JESEŇ! | VIDEO


Ahojte!
Mám tu pre Vás 5 trikov ako prežiť JESEŇ! 
Pretože ja verím,že nie každá osoba je celá bez seba a úplne hotová z prvého suchého listu,pumpkin spice latte,šálov, tmavého rúžu a vysokých ponožiek.
Áno je to všetko pekné,ale iba na fotke!
Aspoň pre mňa...

Pretože nič nieje také ako to na fotke vyzerá a je to len čaro momentu. Ja niesom človek ,ktorý by videl na niečom/niekom len to zlé,ale jeseň je pre mňa 80% času utrpenie a viem,že v tom niesom určite sama. A ten zvyšok je u mňa len radosť z Halloweenu, ako tak príjemné počasie...niekedy a to je asi naozaj všetko... i ked už sa dá konečne aj výraznejšie nalíčiť bez toho aby sa to potom neroztopilo na tvári :D

Takže tu sú moje triky.
*1* obmedzte telefón /tv/ notebook pred spaním - ja to radšeej v tomto čase-nečase mením za knihu,pretože mi oči unaví a nezobudí ... A úprimne kto nemá problémy so spánkom,ked sa tak rýchlo stmieva a Vy najprv musíte klamať svoju myseľ,že ešte nieje čas ísť spať a teda potom sa dostať späť do nálady na spánok je o to ťažšie.

*2* robiť si prehľad o povinnostiach  - a vlastne trik ako bojovať s jesennou únavou! Ja som si na to vytvorila nástenku TO DO LIST! A pripínam si tam veci,ktoré bud časom zabudnem a potom sa na seba hnevám alebo máte pocit, že ste neproduktívny a neviete čo so sebou a práveže možno máte nejaké tie povinnosti.

*3* zmeniť jedalníček - ja viem ,ja viem tiež sa chystám už zbierať tukové vankúšiky na zimu, ale treba aj trocha telo nabiť energiou a vitamínmi,takže niekedy treba tie čipsy alebo sladký popcorn vymeniť aj za zdravšiu alternatívu.

*4*  neprepínajte hned na depresívnu nôtu - ja viem,že taká silná depresívna hudba vie s človekom poriadne zatriasť a počúvať to počas upršaného dňa je úplná samovražda a radšej sa teda naladte veselou hudbou,ktorej je neúrekom a spravte si hned aj playlist,aby ste ju hľadať nemuseli a uvidíte,že hned budete chcieť robiť veci a nie len ležať v posteli a umierať...ako ja...vo videu :D

*5* pripravte si outfit už večer - už je chladnejšie a nieje to ako v lete,že váš outfit zabral ráno maximálne 5minút,ale už sa to môže vyšplhať aj na dobrý ch 20 minút! To som ja! To som ja už teraz ked rána sú chladné a ja neviem čo na seba! Preto si radšej všetko pripravím večer a ako sa dobre poznám vždy mám plán B...a možnosti mám teda ráno hned dve ...kdyby neco...

Verím,že Vám tento článok pomohol a video pobavilo a ak áno potešte ma LIKOM ☺
♥♥♥

Komentáre

Obľúbené príspevky