COLOURPOP eyeshadows | recenzia

 Ahojte!
Dnes som pre Vás pripravila recenziu na očné tiene od ColourPOP, ale! Zakúpené boli na aliexprese,kedže kozmetika od Colourpop sa u nás nedá zatiaľ ešte zakúpiť. No a preto recenzia na konkrétne tieto tiene,pretože sú kvalitné a ak naozaj chcete niečo takéto vlastniť,tak ja v tom absolútne nevidím rozdiel ☺

• EROTIC •
• je krásny odtieň červenej s trblietkami

Na pocit krémový tieň a veľmi ľahko sa s nimi pracuje, Tým že ,ale sú pigmentové tak trochu prášia tak odporúčam Vám radšej nechať korektor a makeup na potom. Nieje to hrôza, ja som to len tak postrehla. Tiene som zakúpila TU. 
A samotné dodanie trvalo približne mesiac...a docela som si to aj uvedomovala,pretože som na ne čakala ako šialená.
Samozrejme oplatilo sa čakať,pretože prišli nepoškodené,len krabičky boli trochu dobúchané.
Cenou sa tieto tiene pohybujú do 2€ a výber je celkom veľký a dajú sa smaozrejme vybrať aj neutrálnejšie odtiene,ale ja rada experimentujem a chcela som takéto živé farby ☺
• DARE•
• je magický odtieň fialovej s trblietkami
• ANIMAL•
• je jemný odtieň krémovej s trblietkami

Komentáre

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky