Matné tekuté rúže | DOSE of COLORS

Ahojte!
Prešla som na AUTUMN MODE tmavých rúžov...no a viete ako to mám ja ak ma už dlhšie sledujete,že ja na svoje balzámiky na pery nedám dopustiť a dobrý matný rúž viem oceniť! Dobrý v tom,že moje pery netrpia,ale aj jeho trvácnosť je kvalitná. 
Tak som teda skúsila tekuté matné rúže od Dose of Colors,teda pokiaľ to môžem tak nazvať. Zakúpené sú cez aliexpress.com ,ale čo sa týka kvality,tak to nieje hocijaký šmejd a pokojne by som aj uverila,že to je kvalitná napodobenina. 
Ja osobne som veľmi spokojná mám dva odtiene. 
Staro-ružovo/staro-fialovo chladný odtieň je STONE a je veľmi pekný aj na toto obdobie a najmä ak si svetlá odporúčam aj tento aj ten druhý rúž ELEGANT RED! Pretože Elegant RED je nádherná tehlovo červená,ktorá mi naozaj pristane. Čo teda ako ja môžem tvrdiť , že podľa mňa mi veľmi pristane. Mne sa červená veľmi ťažko hľadá,pretože som biela a mám plné pery čiže ak aj nájdem k svojmu tónu pleti červenú,tak zvykne preistotu kričať na mojich perách až moc "vulgárne" .

1 fotka/zaschnutá vrstva
2 fotka/čerstvá vrstva

Komentáre

  1. Značku neznám, ale odstíny jsou pěkné :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám silný pocit,že to je americká značka :/ Ďakujeeem ♥♥♥

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ako každý matný vydrží kým sa nenajem,potom to treba opätovne upraviť,ale inak vydrží dlho a to ja stále "spájam" pery :D Ďakujem :) ♥

      Odstrániť
  3. Ahooj, ja to na aliexpresse neviem najst...nevies sem dat link? 😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Ani ja som nenašla na Ali už tento matný rúž :/ Skús sa ešte popozerať ked si zadáš len DOSE OF COLORS :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky