Moje obľúbené maskary!

Ako som spomínala niekoľkokrát, mám pripravených veľa článkov, ku ktorým som sa reálne dlho nedostala a teraz to plánujem všetko napraviť a všetko čo čakalo na "publish" uvidíte v najbližších dňoch.
Potom sa už pustím do aktuálnejších vecí a článkov ☺

Určite ste sa už stretli s tým,že Vám nejaká maskara proste sedí viac a niektorá zas menej. Ja som hned mala trio,ktoré som využívala najradšej niekoľko posledných mesiacov a celé toto leto. 

Preriediť riasy si zvyknem maskarou od NYC,ktorá je šikovná a má super kefku! Všimla som si,že s ňou sa ľahko rpacuje ak si potrebujem riasy vytiahnuť a "prečesať" , kedže sa absolútne neobtrie o viečko (žiaľ veľmi nefarbí a preto je na toto ako vyšitá)

Ďalším krokom je maskara od Rimmel LAsh Accelerator ,ktorou práveže mám zaručené,že riasy zafarbí a nespája/nelepí dokopy.

A ak chcem riasy naozaj ešte zahustiť, čo mne sa často nestáva,ale stane sa, tak používam túto maskaru od Astor Seduction code. A má práve takú veľkú kefku,ktorá sa mne osvedčila práve na už posledné "zahusťovacie" nanášanie, kedy v mojom prípade je šanca  zapackať si viečko nízka.

A teda toto je trio riaseniek, ktoré používam ja! A veľmi rada by som vedela ako ste na tom vy a či aj vy niektorú z nich používate! ☺
♥♥♥

Komentáre

Obľúbené príspevky