Denník slečny nebezpečnej #2

Minule som čítala, že ak človek spí s viac ako dvoma vankúšmi, tak je to veľmi smutný a osamelý človek. 
S koľkými vankúšmi spíte Vy?

Ja sa zdržím odpovede. Radšej.

 Ale, zaujímalo by ma ako robili tento výskum,pretože ja mám tie vankúše najmä kvôli tomu,že je to také pekné...tumblr. No,ale o vankúšoch predsa nebude tento článok!
Tento článok bude zase o tomto príšernom čase nečase a mojom prežívaní v ňom. Pretože každého to zaujíma,že? :D

To prší alebo sneží?
Pretože to nevyzerá ani ako jedno a nepáči sa mi toto počasie! Na sukne už môžem zabudnúť a zároveň si zakaždým musím ráno naťahovať pančuchy. Ešte, že ich mám toľko!O tom,že kým dám ešte toľko navrstvená cestu do kopca ráno ani nehovorím... prečo máme firmu až na najvyššom kopci? Štandardne to beriem ako super kardio na ráno, ale nie ked  je vonku -5 stupňov a ja mám obmedzený pohyb a pľúca. Už chcem aby toto skončilo.
Už chcem späť šortky,
 teplo,
žiadne opalenie, lebo však prečo :D

Komentáre

Obľúbené príspevky