Denník slečny nebezpečnej

Ked máte šťastie v hre, tak vraj nemáte šťastie v láske.

U mňa to teda tak asi už raz platí. Najmä , ked Vám automat k tyčinke Milkyway prihodí aj balíček Skittles , aj ked ste si ho nežiadali. No, vesmír mi asi naznačuje, že váhou sa asi zaoberať nemusím, kedže nebudem mať dôvod pre koho. 
Irónia osudu.

Bolo to ako znamenie. Mary kašli na to! Uži si radšej lásku k jedlu ako lásku s niekym. 
Žartujem.
Ten balíček cukríkov som samozrejme neotvorila. Bojím sa ho :D

Či nie? Ja už neviem.
Ale verejnosť na Vás tlačí! Známi, kolegovia, kamaráti. 
To musím byť vo vzťahu? Prvá otázka je vždy či máš niekoho. A musím? Je to nejaká povinnosť? 
Lebo reálne, kedy mám mať na to čas? Som rada, ked si nájdem čas sama na seba.
A podľa mňa je v poriadku byť sama, pretože ked vieš existovať sama so sebou, tak nemáš tiež problém mať pri sebe niekoho dalšieho.


Vieš existovať len sám so sebou?

Komentáre

Obľúbené príspevky