Viac vrstiev ako cibuľa?

Už to vyzerá ako jeseň.
Páči sa mi to?
Sakra nie!

Ráno nieje šanca sa pekne obliecť, pretože životnou prioritou je nezmrznúť, ale zároveň tých solídnych 20minút cesty peši na vlak sa rozhorúčim až moc. Najmä, že mám na sebe viac vrstiev ako cibuľa. LOL.
Denník nešťastnice letnej, môže začať... Áno, milujem Vianoce aj sneh, ale ked už tak z pokoja mojej izby zabalená v paplóne a pokojne pozerať rozprávky a tlačiť do seba koláčiky. Inak nechápem ako niekto môže zbožňovať obdobie, kde sa nemôžte reálne pekne obliecť ak neplánujete práve zmrznúť, obmedzenie pohybu vdaka niekoľkým vrchným a aj spodným vrstvám! Obdobie kedy ráno vstanem a len 10 minút rozmýšľam či sa mi vlastne oplatí ísť do kúpeľne a niečo vyčarovať , kedže aj tak všetko zotrie vreckovka kvôli neustálemu smrkaniu, ktoré som zistila neviem urobiť veľmi okúzľujúcim , ked k tomu pridám zvuky slonice počas pôrodu. A navyše som si všimla, že ľudia na mňa vo vlaku zazerajú ako na divné dievča s dekou okolo krku a tento týždeň som k tomu asi ako jediná pridala aj čiapku, aby som nezačala byť nudná pre mojich spolucestujúcich.

Ako ste na tom Vy a toto chladné počasie?

Komentáre

Obľúbené príspevky