Líčenie pre dievčatá s okuliarmi


 Ahojte!
Všimla som si , že aj ja dosť často na YT a internete všeobecne vyhľadávam líčenie pre baby s okuliarmi, pretože okuliare mi oči opticky zmenšujú a nieje to to čo práve chcem.
A kedže mám aj ja svoju aktuálnu "rutinu" ked to ráno práve stíham...tak Vám tento postup môjho líčenia ukážem.











Ako prvé si aplikujem krém na suchú pleť od Nature Siberica a primer na začervenanú pleťod Catrice.
 Nasledovne na kruhy pod očami dávam červený korektor, pre zjednotenie farby pleti podočami a zakrytie tých tmavých vakov, ktoré sa nikam nemajú... a potom príde na scénu krycí korektor.
 Potom si korektor tmavšým o niekoľko leteckých kilometrov vykontúrujem zvyšok tváre a zafixujem púdrom od NYC.
Následne na líca dávam túto krásnu líčenku od Alverde v odtieni 07.
 Obočie si upravujem práve podľa nálady a "šťastia". Ničím iným nefixujem , aby som to ešte náhodou nepokazila....Podkladová báza pod očné tiene od Avonu.

 Na celé pohyblivé viečko dávam tento tiež v burgundy farbe, na ktorú ukazuje biela ceruzka a biela ceruzka putuje na spodnú vodnú linku. Táto šikovná vodeodolná ceruzka tu nieje zbytočne! Tú aplikujem do vnútorného kútika oka a čo je na nej úplne najgeniálnejšie je to, že je práve vodeodolná! Takže si môžem oko šúchať ako chcem ostane na mieste. She is a keeper!
A posledné tri kroky!
Rozjasnovač od Catrice na špičku nosa a nad hornú peru a samozrejme nad lícne kosti. Hnedú ceruzku z tejto obojstrannej ceruzky od KIKO MILANO použijem ako jemnú linku s "rozšúchaným" efektom . S maskarou každá vieme čo robiť, hlavne si nekýchnuť.

Komentáre

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky