Valentínske líčennie

 Ja som síce Anti-Valenine tvor, ale myslím si, že toto líčenie sa dá poňať aj takto. Srdiečka som si odpustiť nemohla aj ked viem, že to pre väčšinu robí nenositelné líčenie, ale môžete ich stále vynechať a vytvoriť romantický look.


Na oči som ako podklad na blendenie použila hnedé tóny a do vonkajšieho kútika som aplikovala tmavú hnedú tak ako aj do vnútorného kútika oka.
Stred je dôležité vynechať.
Do stredu pohyblivého viečka som naniesla sýto ružovú ako podklad a na ňu "tapkala" červený odtieň od Colourpop.
Spodnú linku ako aj vnútorný kútik oka som prešla zlatým tieňom, ale vonkajšiu linku som dokončila a spojila znova s tmavohnedým tieňom.
Srdiečka som vytvorila s červeným tekutým matným rúžom a štetcom na linku.
A na pery som do vnútra naniesla červený rúž a rozmazala ho ružovým perleťovým rúžom od Miss Sporty.
 Ako vnímate Valentína Vy?

Komentáre

Obľúbené príspevky