Testovačka s Mary

Skôr ako začnem...zapojila si sa už do jarnej GIVEAWAY?

Niečo ako nová rubrika, ktorú by som rada rozbehla. Kedže niesom nikým sponzorovaná #WishIWould, tak recenzia pre mňa príliš asi nevyhovuje, ale ja skor testujem produkty, ktoré som ešte neskúšala. Logicky Mary, agh.
No, ale kedže rada "testujem" a teda veľa krát si to zlízne moje pleť alebo moje hniezdo chcem sa s Vami o to podeliť a to Vy veľmi dobre viete :D

A dnes budeme testovať další suchý šampón na vlasy, ale tentokrát nie Batiste , ale Aussie! Aussie značku veľmi nepoznám, vlastne toto je úplne prvý produkt od nich.

 Podľa mňa je to predražené, ale kedže minule bola v Tescu akcia a stál presne tak isto ako moj osvedčený Batiste rozhodla som sa , že mu dám šancu.
 Pri prvom použití ma prekvapilo, že to bolo pocitovo ako lak na vlasy! Ešte som bola šokovaná a pozerala som, že či som sa nepomýlila náhodou, ale nie je to naozaj suchý šampón, uff odľahlo mi.

A ako naozaj to je celkom výhoda tohto prduktu, pretože nemáte tie typické biele fľaky ako po suchom šampóne štandardne fľaky sú. Takže je to veľké plus.
Čo sa týka vône žiadnu prevratnosť som nepostrehla a konečný výsledok produktu je rovnaký ako pri Batiste.

Čiže myslím si, že ked ho nekupuješ v akcii, kde sa vyrovná lacnejšiemu Batiste, tak si priplácaš len za fakt, že ho vieš použiť "instatne" bez známok bielych fľakov.

A čo vy aké máte skúsenosti s Assie suchými šampónmi?

Komentáre

Obľúbené príspevky