Testovačka s Mary

Skôr ako začnem...zapojila si sa už do jarnej GIVEAWAY?
Tento mesiac máme ešte kopu produktov, ktoré som stihla otestovať, ale nestihla som napísať článok o nich... Hanba mi. 

Asi ste nepočuli o mydlách Savon de Marseille sú to , ale najznámejšie francúzske mydlá s najdlhšou tradíciou. A dokonca prvá manufaktúra bola založená v Marseille v 16. storočí!

Toto mydlo okrem toho, že vyzerá úžasne, má taktiež veľa využití a najmä je cruelty free. Pretože je to úplne netestovaný produkt, kedže neobsahuje syntetické konzervačné látky, parfémy ani živočíšne tuky. 

 Čo sa mi, ale najviac páči je to koľko má využití.
  • vhodné na použitie na holenie
  • starostlivosť a hydratácia i pre veľmi citlivú pokožku a odporúča sa predovšetkým pre pokožku detí a batoliat a na alergickú pokožku
  • priama aplikácia mydla dohromady so studenou vodou naviac spoľahlivo odstraňuje škvrny z bielizne - čiže ak preferuješ aj tradičnú cestu prania
 Prvých pár použití som si všimla , že moja pleť akoby vŕzgala, ked som vyšla z vane, ale počas sprchovania som ju mala hebkú.

Je to samozrejme tým mydlom a je to normálne. Čo si , ale hned po niekoľkých použitiach všimneš je, že tvoja pokožka bude hebkejšia a dokonca aj chĺpky jemnejšie! Hovorím o rukách, totižto som si všimla, že mám jemnučké chĺpky na rukách... Čo síce znie maximálne divne, ale je to super poznatok! :D

Komentáre

Obľúbené príspevky