What the F%ck Happened

Skôr ako začnem...zapojila si sa už do jarnej GIVEAWAY?

Moja nedávna neaktivita, bola určite viditeľná aj na sociálnych sieťach, nielen na blogu.
 Still nobody give a damn .
Tak najprv.
Mesiac február som zakončila perfektne, kedže ma hned v pondelok 27ho vytopilo. Vdaka viere k posvätným Jednorožcom bola doma sestra a "vytápalo" nás len cca hodinu? Čiže to postihlo len samotnú kuchyňu a komplet celú chodbu...ale tí čo sledujete moje videá viete, že mám obrovskú chodbu, tak si prosím predstavte ako v p.. som bola a najmä Betka, ktorá to všetko chudera utierala.
Pretože som ja aj mamina boli v práci, bolo naozaj šťastie, že Betke bolo v ten deň zle... nechcem vedieť čo by to bolo keby prídem domov o piatej...začalo to okolo obeda.

No a viete, teraz riešim všetky tie sr*čky okolo poistky, ktorú mám aj ked som si pôvodne hovorila "I don´t need this stupid formality" . Dobre , že som nebola lenivá a spravila som si ju. Takže odporúčam, že ak idete kupovať nehnuteľnosť dajte si rovno poistiť domácnosť... ja som to tiež nečakala... Veru ani účet za výmenu... to som skoro infarkt dostala.

Taaakže som nemala čas a ani chuť na nič ako posteľ. Pomaly sa zase dostávam aj k svojim koníčkom a mám aj chuť zase niečo vymýšľať. Síce neviem či to je dobré, ale čert to ber.

No ako hned prišla streda 1. marca musím priznať, že som sa ráno zobudila s úľavou na srdci a povedala si, že to bol február a už to je preč.

Hnevá ma, ale fakt, že moje plánované recenzie sa všetky posunuli a teraz to budeme musieť pekne dobehnúť, lásky.

Prajem Vám krásny pondelok ♥♥

Komentáre

Obľúbené príspevky