Denník slečny nebezpečnej pt.5

Dlhšie som sa pohrávala s myšlienkou, že si založím denník,ale nie taký ako mám s Vami. Kde sa delím o svoje pocity, trapasy a životné skúsenosti, čo sú vlastne stále tie trapasy...

Skôr tak, kde si vylejem všetko čo ma trápi a nad čím uvažujem a čo mi hniezdi v hlave. V stredu pri nákupe v Lidl som presne našla adepta na tento denník. Obyčajný notes za pár centov, ale to na jeho prvej strane ma veľmi zaujalo. 

Stálo tam I need more space, čo je presne čo moja hlava potrebuje viac miesta! 
Na dôležitejšie informácie, lebo bohužiaľ ja si naozaj beriem veľmi veľa vecí k srdcu a verím, že tento denník mi s tým pomôže.

Dokonca mám tento nápad práve  z jednej štúdie, kde sledovali ako písanie denníka pomáha ľudom s úzkosťou a depresiami.
Navyše o pár mesiacov, ked si spätne prečítam tieto stránky, tak sa  aspoň na samej sebe zasmejem.
zdroj: WE HEART IT
 Najhoršie bude ale to, že ja na to vôbec nie som zvyknutá a asi veľa dní kvôli tomu vynechám. No budem ho používať najmä na práve tie dni, kedy toho budem mať veľa v hlave. Pretože niekedy je lepšie si svoje myšlienky usporiadať práve tým, že si to napíšete.

Určite Vás budem informovať o mojej ceste písania denníku.

Je tu niekto kto si píše denník a aj mu to pomáha alebo skôr si píšete denník zo zvyku??
zdroj: WE HEART IT

Komentáre

Obľúbené príspevky