Kozmetický HAUL!

Milujem kozmetiku a nemám problém o sebe povedať, že ju veľmi rada nakupujem.
Naozaj. Veľmi. Rada.

Dokonca vedome. Uvedomujem si , že jej mám príliš veľa na normálnu smrteľníčku . A tiež , že ju najbližšie roky ani nestihnem spotrebovať. 

Má tento problém každé dievča? 
Myslím si, že áno. Dokonca moja dobrá kamarátka Veronika sa mi priznala, že ma nezdravo veľkú zbierku rúžov na jednu osobu.
Úprimne... aj ja mám tento problém, ale tým, že žijem v spoločnosti dvoch dalších žien môžem pokojne povedať, "Však my sme doma tri, takže to nieje tak veľa!" 
No , ale k môjmu nákupu!

Je tu pár produktov na vlasy, na ktoré sa chystám aj robiť recenziu. Teda začnime s nimi.
Ako prvé tu sú šampóny teda pre Vás jeden.. z Avonu, ktoré som si objednala od kolegyni.
Jeden je na objem (to je ten nezúčastnení) a druhý je na vypadávanie vlasov, na ktorý by som veľmi rada robila recenziu, ked ho odskúšam a spotrebujem. K nemu som ako aj meninový darček od kolegyni dostala aj "balzám" z tej istej série produktov na vypadávanie vlasov, stým, že by mal aj vlasy chrániť pred česaním. Takže sa teším ☺
A tretí posledný produkt na vlasy je tento kondicionér v spreji od GLISS KUR. Ja mám tieto sprejové veľmi rada. Tým, že moje vlasy sú jemné a riedke tak ich sprej veľmi nezaťaží a pekne voňajú.
Čo sa už týka dekoratívky je tu toho viac.
Ako prvé tu mám dva rúže. Jeden od značky Trend It UP, ktorý bol v zľave v DMke a nemohla som tam tento krásny odtieň jednoducho nechať.
A druhý zázrak je od Maybelline a je to krásny odtieň červenej. Ideálny pre beloby ako ja.
Ďalej tu máme moju obľúbenú krémovú lícenku od NYC, ale v trochu tmavšom odtieni na jeseň/zimu. Čo ak máte suchú pleť, tak odporúčam krémové lícenky aj kontúrovacie produkty, pretože to potom na tvári nestojí hlúpo.

Neviem čo mám vsugerované v hlave, ale vždy ked idem do drogérie siaham po maskarách s domnienkou, že doma mám len jednu a súrne potrebujem novú, keby náhodou už moja povôdná maskara skoná.
A vždy po kúpe ked dorazím domov a všetko si uložím kam patrí zistím, že doma mám dalšie dve nedotknuté maskary! A tak je to aj teraz..

A posledný produkt.
Pretože to najlepšie nakoniec.
Tí čo ma sledujú dlho vedia, že nad môj Catrice tekutý korektor som nedala dopustiť, ale potom som si swatchovala tento zázrak v Dmku a poviem to takto.. Láska na prvý pohľad, dotyk a farbu...
O cene ani nehovorím je to okolo 3 eúr čo je lacnejšie ako môj Ex od Catrice a má aj lepšie krytie!

Dobre počujete...krytie!! Akože asi prvý krát v histórii korektorov od Essence som našla niečo čo reálne aj kryje a nieje to na mne oranžové. Čiže dakujem ti Essence, konečne!

Páčil sa Vám Haul?

Chceli by ste viac takýchto článkov na blogu?

Komentáre

Obľúbené príspevky