ZIAJA goats milk I Review

Veľmi dlho som nerobila recenziu a som rada, že začíname práve touto, pretože značku ZIAJA zbožňujem a používam od nich skoro všetko od balzámu na pery ,krémov až po šampóny a sprchové gély.

Tento som si vyhliadla už minule na ich predajni v Avione a zaujal ma práve tým, že má SPF 20 a najmä kolekcia Kozie mlieko je moja obľúbená. Veľmi sa mi páči tá vôňa a preto mám aj šampón a masky z tejto kolekcie. Chcela by som neskôr pridať aj článok s mojimi obľúbenými maskami, ktoré mne pomáhajú na moju suchú pleť, ak by ste teda chceli :)
Čo je, ale veľmi dôležité je, že kolekcia Kozie mlieko je perfektná pre baby s citlivou a suchou pleťou. Síce na krabičke je uvedené, že je to aj dobrý podklad pod mejkapom, ja veľmi neviem či to tak bude, pretože mne to trošičku robilo šupinky na korektore. Možno to je samozrejme aj tým, že bola posledne obdobie strašná zima a moja pleť je teraz celá popletená a extrémne suchá a začervenaná... Tiež Vám táto zima dokaličila pleť??

Chcem , ale skúsiť ako by to fungovalo v kombinácii s mejkapom za normálnych okolností, kedy moja pleť sa snaží udržať pokope a úplne sa nezosypať.

Cena a kvalita produktu je neporovnateľná a naozaj to stojí za vyskúšanie. Určite odporúčam ☺

Máte už nejaké skúsenosti s touto značkou príp. s týmto produktom?

Komentáre

  1. Ziaju mám moc ráda :) než jsme se stěhovali bydleli jsme asi necelou hodinku od obchodního domu v polsku, kam jsme jednou zajeli. Nechala jsem tam 800!! :D a 3/4 výrobků byly od Ziaja, už nemám nic krom balzámu a musím říct, že ta značka je úžasná..kéžby mi někdy v budoucnu nabídla spolupráci

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha tiež by som od nich prijala spoluprácu :D áno sú super a za tú cenu , ja tiež teraz skúšam prvýkrát od nich balzám na pery... som zvedavá, lebo na to som celkom náročná :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky